lördag 29 maj 2010

Dag 69, 2010-05-29


[15:10]
Idag tänkte jag lite snabbt berätta om min viktnedgång och sedan berätta lite om morgondagen.

Som jag har skrivit i tidigare inlägg så har denna veckan i princip enbart handlat om att tömma kroppen på vätska för att huden ska strama lite extra kring musklerna. Jag är nu inne på min näst sista dag på deffen, samtidigt som det är den sista schemalagda dagen. Hittills har allt fungerat jättebra och de sista dagarna har jag bara rasat i vikt. Se tabellen nedan.

Torsdag 20/5 - 75 kg
Fredag 28/5 - 73,3 kg
Idag 29/5 - 72,4 kg

Först trodde jag inte mina ögon när jag tittade på vågen den 28:e - jag hade gått ner 1,7 kg på 8 dagar.9 hg på bara en dag. Detta är ett tecken på att min vätsketömning fungerar, eftersom det mig veterligen är fysiskt omöjligt att förlora så mycket vikt i fett och/eller muskler på bara 1 dag. Sammanlagt, sedan dag 1, har jag nu droppat 10,1 kg. Sedan fick jag en ny chock idag när jag såg att jag hade droppat ytterligare

Imorgon är det fotodags som gäller. Precis som idag ska jag köra igenom hela kroppen på gymmet imorgon, men bra mycket hårdare och intensivare. Eftersom jag inte har något schema för morgondagen så planerar jag att enbart äta protein fram till träningen, samt undvika att dricka någon vätska. Jag ska sätta mig ikväll och göra ett tränings- och ett kostschema till imorgon.

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så kommer bilderna upp här antingen imorgon eller på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar