onsdag 26 maj 2010

Dag 66, 2010-05-26


[23:35]
är min 10-veckors deffperiod snart avklarad och jag måste säga att det har gått i princip som jag hoppades. När jag vägde mig sent i förra veckan vägde jag 75kg blankt, vilket innebär en total viktnedgång på 7,5kg. Jag ska väga mig återigen imorgon samt på söndag när deffen är slut.

Denna veckan blir som sagt lite annorlunda emot tidigare veckor. Jag har gått ned ytterligare lite i kcal-intag och samlar nu på mig vätska för att sedan göra av med så mycket vätska jag bara kan nu på fredag-lördag. Detta gör jag för att på söndag bli så slimmad som möjligt. Det ska bli spännande och se om det här fungerar!

Veckan skiljer sig också på så sätt att jag tränar varje dag, det vill säga 7 dagar. Detta gör jag för att verkligen ge allt och få så bra resultat på söndag som möjligt. Bilderna kommer att komma upp här antingen på söndag eller på måndag nästa vecka!

Slutligen kan jag också nämna att jag har bokat in en sista BIA-mätning på söndag. Jag håller tummarna för att fett- och vätskenivån har rasat och att muskelstapeln står kvar på samma eller som mest har minskat 1-2 hg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar