fredag 21 maj 2010

Dag 61, 2010-05-21

[12:18]
Idag ska jag sammanfatta mig kort. Jag är nu snart klar med min näst sista vecka på deffen. I nästa vecka, på tisdag, börjar jag med ett helt nytt kostschema som ska hjälpa mig bli av med all vätska i kroppen och förhoppningsvis få bort det sista av underhudsfettet. Det blir en kombination av ett väldigt lågt OCH ett väldigt högt intag av kcal, samt av salt och vatten. Eftersom jag inte vill riskera att denna typ av kost inte kommer att fungera på mig så tog jag för säkerhets skull lite "efter"-bilder igår på gymmet. Självklart kommer jag att ta de slutgiltiga "efter"-bilderna på söndag nästa vecka, som blir min allra sista dag på deffen. Här nedan är bilderna! Ignorera de fula minerna på en del bilder och ha i bakhuvudet att jag är en fullkomlig nybörjare på att posa!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar