söndag 9 maj 2010

Dag 49, 2010-05-09

[23:00]
Nu var det återigen ett tag sedan jag skrev. Jag har nu gått ner drygt 6 kg och håller därav ett snitt på näst intill 1 kg viktminskning i veckan. Jag är hyfsat nöjd med det men har tyvärr stått rätt still de senaste 4-5 dagarna. Anledningen till detta tror jag är på grund av att jag har råkat slarva med min cardio dessa dagarna eftersom jag varje morgon denna veckan har varit så obeskrivligt trött och sliten i kroppen.

Men, men! Imorgon tar jag nya tag och har gett mig fasen på att dra mig upp på morgonen och gå min härliga morgonpromenad på 50 minuter.

Idag började jag även på en ny fas. I denna fas har jag gått ned ytterligare cirka 100 kcal per dag och har då främst minskat vad jag stoppar i mig direkt efter träningen. Av denna anledning har jag inte märkt av fasbytet idag eftersom lördag och söndag är träningsfria dagar.

Jag planerar även att göra en egen variation av denna sista fas om ungefär en vecka (måndag 17/5) då jag ska dra ner intaget ytterligare cirka 130 kcal. Fungerar det så kör jag så resten av deffen, annars byter jag bara tillbaka till originalfasen.

Jag har även planerat inför sista veckan då jag ska tömma kroppen på vätska så att huden verkligen spänner runt musklerna. Mer om detta kommer när den tiden närmar sig (sista veckan i maj).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar